30 January 2011

My new lappy..

Alhamdulillah..:-)

Akhirnya tercapai juga impian aku untuk memiliki laptop baru..da lama termimpi2 nak ada laptop baru..hehe

Hari tu jalan2 dekat terminal 1..masuk kedai all it..terpandangla satu netbook acer aspire..wahh cantiknyaaaa..warna pink tuhh..tergoda2..



Tengok 2 kawan2..macamner saya tak tergoda..comel sangat..tetapi bila difikir2kan kekurangan n kebaikannya aku tak jadi beli..sedih betul..

Laptop mana yang aku beli..ini dia..taraaaaaaaaaa....


Dell inspiron warna merah..ingat nak beli warna pink tetapi disebabkan adik aku da ada laptop dell warna pink xjadila..walaupun hatiku meronta2 mahukan acer pink 2..aku pasrah..hahahaha

Poyo ajer..xpela..ada rezeki lebih nanti aku mahu sambar 1 acer aspire warna pink tuhh..

Nota kaki :: Ke ada sape2 mahu hadiahkan aku netbook acer aspire warna pink tuh..?? :-p

1 comments:

karim said...

hampeh,gaji dah besor,laptop dah ado,buet apo ekau nak banyak2.kalao nak sangat,suruh bakal suami buat hantaran kawin nanti..