31 January 2011

Holiday...!!

Khamis..jumaat..sabtu..ahad ni CUTI...!!!!!....yeaaaaaaaa..!!

So, apa plan korang cuti CNY ni..aku cuti 4 hari jer..korang mesti cuti lama kan..sekolah aku tak ambil pun cuti berganti dan cuti peristiwa sebab sekolah aku tak ramai chinese..ada 2 orang je cikgu cina..tu pun sorang lagi kristian..kebanyakan sekolah lain ambil cuti seminggu..takpela janji dapat cuti dan yang paling penting dapat balik kampungggg..!!!

Cuti empat hari..apa plan korang..???

Aku aritu rancang dengan member nak gi bukit gambang resort city..tapi tak tahula jadi ke tak..aku penah pergi sekali haritu dengan family aku..seronok memang seronok..tapi masa pergi haritu sibuk jaga anak sedara..so tak boleh nak main2 sangat..



Kita tunggu nanti..jadi ke tak jadi...:-)

2 comments:

Dira Isa said...

hujannnnn... plan aku last week to gambang failed ;(

~ CiKgU @LBaINa ~ said...

ohhh..yeker..cessssssssssss..kena tukar plan nihhh