01 February 2011

Rumah Mcsue banjirr..

Hujan yang berterusan menyebabkan banyak tempat dinaiki air aka banjirr..
Kesian aku tengok mangsa2 banjir ni..
habis harta benda semua..

Antara mangsa banjir yang aku tahu ialah meksu..
Rumah sewa dia kat segamat habis dinaiki banjir..
Kesian kamu meksu..dahla sekarang ada kat kampung..
So takde apa yang dapat diselamatkan..

Bila dia tag gambar kat aku kat fb..
OMG..sikit lagi tinggal bumbung jerr..
Aku penah gi rumah sewa dia kat segamat ni..
Tak sangka plak boleh banjir teruk macam tu sekali..
Sabarla ye sue..dugaan dr Allah..
So..layan gambar yer..














Nota kaki :: so kawan2..jom lancarkan tabung bantuan mangsa banjir buat meksu..hehe

2 comments:

Dira Isa said...

are, msg aku no meksu. hp aku pun ala2 damage ditelan banjir

~ CiKgU @LBaINa ~ said...

okess..nnti aku mesej..nak kena beli brla tuhh..hehe