09 March 2010

i'm backkkkkk......

assalamualaikum...
haii sumer..dah lama kan blog ni sunyi sepi..xada post lnsung dr aku..
last citer pasal anak sedare aku yg skrg ni dah beso pjg..betapa lamanyer aku xtulis blog..skrg aku dah kembali..ader masa aku akan menulis..


sekarang aku dah jadi cikgu..nak masuk thn ke-3 dah..
aku ngajar kat sekolah kebangsaan taman paroi jaya,seremban..nogori tu..
seronok gak ngajar kat sekolah ni..budaknyer pun ramai..

hurmmm..xde idea nak bercerita..
nnti2la ada masa cg baina bercerita lagi..hehe

2 comments:

ABG KAREM said...

kasin kat are..takde org post pun..takpe2,skrg abg karim dah jadi peminat are yg setia dimana jua,pada bila2 masa..heheh

ABG KAREM said...

lame betul kan,are tak tulis blog ni,dari tahun 2007..kalaulah kite jumpe lebih awal..mesti COMMENT dah bertimbun..