23 March 2010

" salam terakhir.."

raya 08..last raya bersama2 arwah ayah

Tahun 2008 byk membawa kenangan duka dalam hidup aku..

ayah pergi dan xkan kembali lagi..

betapa disaat ini aku sangat2 merinduinyaa..

" ..aa selalu doakan agar roh ayah sentiasa dicucuri rahmat..

aa doakan semoga segala dosa2 ayah diampunkan..

aa doakan ayah berada dikalangan hamba2nya yg diterima segala amalan selama hidupnya..

aa doakan ayah dimasukkan kedalam syurga dan dijauhkan drpd azab api neraka..amin"

betapa aku kesal..kesal krn xsempat berada disisinya sewaktu saat2 terakhir ayah berada di dunia ini..

padahal sehari sebelum ayh pergi aku kat kg..

tp dek kerana tuntutan tugas aku balik semula ke seremban..

aku xsangka..ayah akan pergi secepat ini..aku xsempat nak membalas segala jasa2 ayah mbesrkanku..betapa selama ini perit jerih ayh mbsrkan kami belum terbalas..

tp semua tu dah berlalu..aku xboleh putarkan kembali waktu utk aku kembali di saat itu..

padahal masa disaat2 terakhir hayat ayh dah ada tanda2nya..namun aku xsedar semua tu..

ayah..aa rindu sgt2 kat ayah..rindu nak cium tangan ayah..rindu nak menyebut panggilan "ayah"..dah lama pggilan tu xkeluar dr bibirku..betapa aku merinduinya..disaat aku teringatkan ayah pasti air mata ini senang benar mengalir..

Semoga ayah sentiasa dicucuri rahmat..


1 comments:

ABG KAREM said...

TAKZIAH KAT AA,TAKPE HIDUP PERLU DITERUSKAN..YANG PERGI TETAP AKAN PERGI..JODOH,PERTEMUAN,AJAL,MAUT SEMUA DAH DITENTUKAN..AL-FATIHAH UNTUK AYAH AA...