13 April 2010

~ Jaja & Din ~

"Rupa-rupanya cinta telah membawa hatiku terbuai-buai ke sana ke sini tanpa perlu berhenti di mana-mana 'lampu isyarat' "

Novel yg aku suka sangat..
ditulis oleh Noor Suraya..
Jaja n Din..2 watak utama..
1st time tgk novel ni terus teringat kat adik aku..
sebab apa..??
sebab adik aku nama ja n pakwe dia nama din..
huhu..kebetulan plak kan..
Novel ni xsama dgn novel2 yg aku baca sblum ni..
novel ni buat aku byk berfikir..
Novel ni mengenai Jaja yg meminang Ustaz Din lulusan Universiti Al-Azhar..
Memang klakar sgt..
Seorang media planner ingin meminang seorang usataz..
ustaz yang mengamalkan hidup ala-ala zuhud..
tegarkah Jaja utk hidup seperti itu..??
Memang novel ni lain dr novel2 yg aku pnh baca sblm ni..
aku kan penggemar novel..
aku suka hlovate..norhayati ibrahim..syud( ex-coursemate )..
dan rmai lg laa..
kpd penggemar2 novel yg lain blhlaa dptkn novel ni..

1 comments:

ABE KARIM said...

are..pernah bace novel OMBAK RINDU..best..FIRST TIMES aku bace novel,eronok dan LAST TIMES jugak aku bace novel tu..hehehe.LELAKI,susah skit bab2 membace ni..