30 April 2010

bz..

Dah lama xmenulis kat blog ni..

Boleh dikatakan ngah bz sangat2..

Yeker bz..iyelahhh..

Sekarang ni bz nak wat soalan peperiksaan pertengahan tahun..

Baru siap 1 soalan..sains utk tahun 2..

Soalan Moral belum buat lagi..

Tapi xper..moral anak murid aku 2orang ajer..

Xde masalah lmbt ckit siap..

Xpayah nak riso..nak stapler banyak2 soalan..

Dah siap soalan sains dan anto riso 2 da kira legala ckit..

Exam start 10hb Mei..

Sempat lagi aku nak wat soalan moral 2..rileks2..huhu


Bila da masuk musim exam ni..

mulala xckup tangan nak wat keje..

yelaa..da hbis budak2 exam mulala sibuk nak tanda kertas budak2..

Aku dahla ngajo sains 6kelas..1kelas dalam 30++ budaknyaa..

tambah subjek moral n pjk lagi..

banyak tuh nak kena tanda kertas..

Lagi satu nak kena isi buku laporan adab belajar..

kalo kelas sendiri je xpela..

bayangkan 6kelas aku nak kena komen utk subjek sains yg aku ajar..

mmg xckup tangan laa..

pastu mulala aku guna ayat sama ajer..

yelaa..xde idea aku nak komen..ramai tuh..hehe


k laa..ada masa aku menulis lagi..

skrg nak tido..

esok nak balik kg..yeaaaaa

doakan aku selamat pergi n pulang..

buhbyeeee

1 comments:

JERICHO ROSALES said...

biasele hidup sebagai cg ni,mcm2 dugaannye...tapi jadilah PENDIDIK,bukannye cg semata2 yg sekadar mengajar n tggu dapat gaji..