07 May 2010

2 hari ni penat sangat..balik sekolah jer pas tgk adam maya..solat..mesti aku tertido..adam maya wajib tengok..bestla citer tuh..budak kecik amani 2 sgt2 cute..dekat facebook dia pun sgt ramai peminat..kalaula ada lelaki mcm adam 2 mesti best..sgt cool wpun wife dia buat hal..tp 2 suma citer kan..nak cari yg betul2 mcm 2 mmglaa payah..

Dua tiga hari ni rmai cikgu2 kat sek aku yg br dapat baby baru..mula2 k.halmiah..baby girl..pastu k.ina baby boy..pastu azizi pun dpt baby girl jgak..tahniah utk korang suma..aku tumpang gembira..k.miah plak da lama xde baby..mesti 1 family happy sgt2..yelaa..anak bongsu dia da darjah 2..kiranya da 8thn xde baby..mesti excited mcm br dpt baby..k.ina plak da dekat 10thn kawin kalo xsilap aku..n ni br dpt baby..lg laaa berganda2 gembiranyaa..da rezeki kan..kalo allah nak bg cpt, cptlaa dpt..kalo lmbt 2 maknanya allah nak uji hambanya..tabah ke x..n azizi plak anak pertama..so kesimpulannya tiga2nya mesti tersangatlaa excited dpt anak ni..aku dpt tumpang gembira jelaa..apa pun tahniah buat kamu bertiga..:-)

Bila k.miah bersalin je aku da pening..yelaa..cikgu sains sesi petang aku n dia jelaa..dgrnya xdpt cikgu ganti..maknanya ade kemungkinan aku kena take over kelas dia..dahla minggu dpn bdk exam..n ini jgak bermakna aku kena tanda kertas kelas dia..maknanya berapa kali maknanyalahh..hehe aku kena tanda 12 kelas utk kertas sains+1kelas utk pjk+moral lg..maik aihhh..xckup tgnlaa aku jwbnya nak tanda ni..dahla 2minggu pastu ada perjumpaan 3 penjuru plak..perjumpaan 3 penjuru 2 hari amik buku rekod budak 2 laa..jwbnya nak kena ngadap parents laa..nak menjawab tuh..fuhhhh pening jgak..yelaa kelas aku jer da 35 org..maknanya kalo suma parents dtg kena ngadap 35org parents laa..2 kalo dtg sorg..kalo dua2 dtg jwbnya 70 orglaa..adussss..pening2..tp dah tanggungjawab kan..terima jelaa..:-)

Hurmmm..malam da semakin larut..da kul 1.47pg..td da tido..so mata xngantuk lg..esok nak g kl..ambil tempahan coklat dr zaila utk jualan hari guru..tp xtahu nak g ganer..naik public transport mesti rmai org..brg dahlaa byk..nak naik kete xpenah g kl naik kete..xtahu jalan..karang sesat mcmner..da pening kepala aku pikir..time2 ginilaa sgt memerlukan kwn2 utk menolong..tp 2 laa..duk cni xde kwn sgt..susahnyerr..kadang2 sedih pun ada..bila time kita ssh n perlukan kwn utk tlg xde saper nak tlg..hurmmm..ntahlaa..kwn utk suka2 sng kot nak cri..tp kawn wktu ssh,sshlaa jgak nak cri..kdg2 nak kuar makan pun xde kawan nak teman..kdg2 hbis nama kat phonebook 2 aku tgk nak cari saper leh teman aku nak kuar makan..tp xde..sedih kan..:-( kat cni jela boleh luahkan perasaan..

Hurmm..k laa..mahu tidolaa..wpun mata xngantuk lg..baring2 berangan dulu ker..huhu..bye

2 comments:

JERICHO ROSALES said...

hahaha,kuat berangan jugak minah felda ni..are..laen kali,kalau nak brangan,masukla watak aku dalam KEBERANGANGAN ngko tu..best gak,ahha...

JERICHO ROSALES said...

kesian aku tgk ngko are..sampai takde kawan yg susah..kalaulah time tu aku ade kat sane..akanku bantu dirimu hingga ke titisan terakhir..