07 April 2010

~ suka bangat ~

semalam balik dr sekolah..

lepak2 tgk tb..

tiba tiba....

tok..tok..tok..

uishhh..ada org ketuk pintu rmh aku laa plakk..

saper plak ni..magrib2 ketuk pintu rmh org..

malasnyerr nak menjawab..

dahlaa duk sorg2..takut jgak kann..

tp aku jwb jugaklaa..

aku tanya .."siapa tu..??"..

dia jwb.."ni rmh siti albaina kerr..ada surat kak"...

rupa2nyerr org anto pos laju..

aikk..pelik jgak..saper plak yg anto pos laju kat aku nih..

suspen jgak nak buka..

jeng..jeng..jeng..

xsabar2 nak tahu apa benda kat dalam tu..

ada surat..aikk..dr celcom..???

surat saman kerr..huhu..

tetapi rupa2nyaaa...

waaahhhhhhhh..aku dapat voucher dr parkson yg bernilai RM80.00..!!!!!

sukanyerrrrrrrrrrrrr...!!!!

Celcom bg sbg tanda penghargaan kpd pelanggan2nyerr yg setia mcm aku wpun guna postpaid celcom br lg..xsmpai pun 2 thn lg....huhu

terima kasih celcom..suka sgt2..

leh aku g shopping baju..suka2 :-)

1 comments:

ABG KARIM said...

ahahah,poyo betulla are ni..aku duk bace pun bukan main suspen lagi,alih2 dapat voucher...dah tu,alih2,shopping baju..kalau tak baju,sluar,yg paling ketara sandle..POMPUAN2