17 October 2010

Novel

Buat pengetahuan semua aku ialah peminat setia novel. Kenapa?

Ntahlaa..tapi dari zaman sekolah menengah lagi aku suka baca novel. Dulu2 pinjam dengan kawan jela sebab tak mampu lagi nak beli. Yela, zaman sekolah menengah dulu manala ada duit lebih nak beli2 novel ni. duit belanja pun mak yang kasi..huhu

Minat aku pada novel menyebabkan aku tak kisah keluarkan duit untuk beli novel tiap2 bulan. sejak2 da bekerja nila..kalau zaman2 belajar dulu takdela tiap2 bulan beli kan. takde budget..huhu

So, untuk bulan ni jer aku ada beli 3 buah novel. Sebabnya aku boring giler hujung2 minggu tak tahu nak buat apa. Nak kuar pun aku bukan ada geng sangat. Macam arini, aku terperap je kat rumah. tak kuar lansung. So untuk hilangkan boring aku, aku belila novel banyak2. Aku boleh mengadap baca novel tu berjam2 tanpa rasa jemu. kadang2 satu malam aku boleh habiskan. aku jugak sanggup tak tido malam semata2 nak habiskan novel tu..

Novel apa yang aku beli bulan ini..?? Tadaaa..hehe
  1. Antara benci dan rindu ~ Ida Farisya




  2. Untuk Awak Teja Aulia ~ Syud




  3. aA+bB ~ Hlovate
Ketiga2 novel ni aku suka sangat..banyak lagi koleksi novel2 yang aku ada. biarlah orang nak cakap aku jiwang ke apa ke..bak kata azuwan ali.."ada aku kisah" ..haha kurang2 masa hujung minggu ku terisi..xdela gi melepak tak tentu hala kan..

Tak sabar nak tunggu gaji..sebabnya nak gi beli novel baru lagi..huhu

1 comments:

siput06 said...

best ker?
pinjam..pinjam..